Torsdag <3

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FAN VAD DET GICK BRA PÅ MIN LEKTION YEYYYY

Det har känts från och till verkligen på honom- men nu satt den! Haha.
Men som Ludde verkligen sa, jag fick med mig ridningen från igår verkligen! :D 3 byten i var fjärde.. tagen bakdel, samlade alltså galoppen och deti sig är förberedande för galopp piruett. Öpppnor och slutor, fick kläm på de två sista slutorna, annars suger jag ju på dem. Men ååååååå vad roligt det vaaar!

(Gjorde tre snabb inlägg, rättar dem och bilder kommer läggas upp!) See ya!

Kommentarer
Postat av: Elinore

åhhh gud vad roligt!!!! :D ni är så fina :D <3

2010-03-19 @ 20:30:11
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Issa

Härligt Linnéa!

Kram!

2010-03-20 @ 11:41:17
URL: http://isabelleserrander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt! Men du följer inte upp? Nyfiken på bilderna.. Kram

2010-03-24 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0