Hej 2010!

Nytt år.. för ett tag sen(; Och en ny säsong med tävlingar. Jag har varit jättedålig på uppdatering men nu är jag på spåret igen. Jag hade tänkt att byta adress men bestämmde mig för att ha kvar den här..!

Det som händer i år kan vara lite roligare för er att följa. Jag är med i Stockholms läns satsning- Talang Stockholm 2010. Och har kommit en bit på vägen nu med min polle- Rachmaninov- Rachman. Vi kommer i år att starta MSV.. så får vi se hur det tar sig. Men mitt riktiga mål är young rider tiden på honom och jag hoppas att vi kan komma en bit..!! :D

- Jag som nya läsare kanske inte hunnit läsa är en fullt satsande dressyr ryttare. Mitt mål med min ridning är att tävla internationellt och att ligga bland toppen (förhoppningsvis (: ). Det kräver hårt arbete och målmedvetenhet. Men jag vill jag vill jag vill. Så följ gärna mig i vardagen påvägen och mot mina mål, vi kan alla ge varandra tips och motivation! Så kommentera gärna precis allt du tycker- vad jag skulle kunna tänkas skriva för intressant, vad ni tycker.... och allt!! Ha det så bra! Hoppas ni kikar in snart igen!

Kram!




Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: as bra, tack! åhhh fett bra linnea wiiie :D

2010-03-04 @ 09:07:03
URL: http://etraningsdagbok.blogg..se
Postat av: Anonym

KAn du inte visa bilder från träningar, stallpyssel och tävlingar? Kul att följa en satsande ryttare med fin häst!

2010-03-07 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0