Miss you more than you ever could imagine.

Japp, så mycket saknar jag honom. Alltid nummer ett i mitt hjärta. <3

Vad hästar fyller upp ens tid, eller hur? Egentligen ska jag nu plugga, så jag har inte varit i stallet. Men det går inte så bra. Dels sitter jag här och skriver och kompar kür musik (; Tidigare kollade jag på kürer, inte minst kürens drottning Anky såklart! Kollade också på Elinores träning för Lussan. Vad Lussan är en bra tränare. Fick rida för henne i våras.. (: Elinore red så fint, som alltid.
Jag har som sagt varit ute en del nu med Vickan och laget och man ser verkligen skillnad på ryttare och hur ofta och vilka de rider för. Tyvärr så är ridningen på den här nivån ganska ofta förfärlig(klubb, lokal LC, samt LB ibland även LA..! ). Hur ska hästen förstå något då man samtidigt drar i tygeln när man sparkar till den? Plus att ryttare pressar sina hästar. Egentligen inte på den nivån med på till exempel FEI. Alla hästar och ponnyer kanske inte ska rida på den nivån. Kanske inte alltid rättvist.. Aja, skillnad på ryttare är det i alla fall. Alltid kul och trevligt att se ryttare som berömmer sina ponnyer och som rider mjukt. Så jag tycker att vi kör på den stilen va? (:

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa - http://hastliv.webblogg.se)

gud vilken snygging!

2010-01-11 @ 16:36:22
URL: http://hastliv.webblogg.se)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0