Höst

Idag blev det det att rida ut. Jag red ut tillsammans med Alva och Chelsea(som är en jäääättefin ponny!!) med oss hade vi också mamma och lille Seamus. Jag longera honom lite i ridhuset först eftersom han har varit så pigg de senaste dagarna. Det hjälpte ju att en traktor står precis utanför och låter?.. haha men det gick bra ändå. Han reagerade inte egentigen utan det var när jag väntade på Alva som han höll på att hoppa runt. Han körde lite låtsas passage ett par hundra meter sen så var han cool. Vi galoperade och travade och han skötte sig utmärkt! Han var så nöjd den där gulliga lilla saken! (: Sen mockade vi och borstade och han kände sig som en prins. Vi skulle också åkt till rean på hogsta ridsportbutik, men vi struntade i det och köper nytt i globen i stället. Jag lskar att köpa nya grejer till hästen( och mig(; ) Har även kollat in lite olika kandar nu, döbert eller schumacher? Vad tycker ni? Hört nått bra?
Kram Linnea

(Bild kommer senare)

Kommentarer
Postat av: Elinore

åh gud vad mysigt och roligt!! Jag GILLAR bloggen!! skti fin :) PUSS <3

2009-10-04 @ 19:11:32
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0