3 dagar kvar


Blev en pic på min lille vovve i stället idag, är i skolan! (:

Idag är det tre dagar innan jag ska tävla min egentliga tävling. Jag tävla ju min första den 13 september men den var hemma , och jag red inte för att vinna om ni missförstår mig rätt(; Men ialla fall så ska det bli super skoj. Men det får nästan bara bli dessa två i höst här. Jag vill koncentera mig på träningen och planerar att tävla mer i vår. Hoppas även på ett par meetings, det är ju så kul!

Det gick bra på lektionen i går, eller ganska i alla fall. Blev lite frustrerad på mig själv, jag har tidigare med min förra ponny svårt för slutorna. Men Rachman har verkligen otroligt lätt för dem, och jag mest stör honom för jag rider och fixar för mycket. Jag ska egentligen "bara" sitta där rent av. Jag får se vad jag sk göra med min lilla älsklings plutt idag. Vet inte riktigt än. Vad är era styrkor och svagheter?

Kram


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

gud så sööt vovve!

2009-10-07 @ 21:33:33
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0