Talang 08

Hej alla glada!

Haha jag skiter i alla förklaringar varför jag inte har bloggat. Så jag börjar helt enkelt att bara börja.. haha.
Idag så red jag upp för talang stockholm, jag hoppas verkligen att jag kommer med, för deras upplägg verkar ju så roligt och intressant! Haha i början var han lite lätt sådär nervig haha, han hoppar små ställer sig och blåser upp sig.. Visst han var jätte snygg men jag fick lite den känslan ni vet när "jättefin häst för massa pengar köpt till junior tjej som inte kan hantera den" hehe lite så, och så är det verkligen inte! Men sedan blev han så JÄKLA fin!!!!! Åh vad det var skoj, hans nerv kunde jag omvandla till mer energi, speciellt till hans okvicka bakben. Nu rörde hans sig riktigt bra och hade bland de bättre känslorna jag haft. Jag var dock skit vervös innan. Har ju inte tävlat på så jäkla länge!

Vad kan pigga upp bloggen och göra den roligare är att jag kommer skaffa en jättebra liten kamera som min häst kompis Mickis har. Så jag tänkte börja filma massa och den har även bra kamera, så då blir det lite fler bilder. Utrustning mm! Så häng med mig nu så kommer det bli kul! Håll tummarna för mig att jag kommer med! Då får vi rida för Kristian von Krusensterina! NICE!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra Linnea, haha ;D

2009-12-13 @ 17:12:43
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahahahahahhahahahah

2009-12-13 @ 19:31:09
Postat av: Elinore

Jag GILLAR att du skriver igen :D

2009-12-14 @ 19:53:45
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0