Rachii

I söndags satte jag igång Lille R och han var "försvånarts" värts pigg, hehe. Men han gick bra och jag sätter igång ganska långsamt. Han vilade dock bara i fem dar men jag tycker att det är bäst att ta det lugnt eftersom de kalla graderna inte är att leka med. Idag busade han lite mer, men var annars super fin, tkr att han sitter åt jäkligt i nacken mot höger när man ska ställa. Något jag kännt under hela tiden jag haft honom men ännu tydligare de senaste månaderna dock. Speciellt innan raspningen, men som sagt tror massören får kolla igenom honom, det blir nog bra!

Annars kom jag med i TALANG STOCKHOLM JIIIIE!! :D Superkul tycker jag! Vi var tre från klubben som kom med av åtta intagna, KUL! Så första helgen är 20, 21 januari tror jag och sedan är det träning för Kristian den 31! Jag har inte velat säga någor förens det var klart, men nu kom jag ju med. Det var rekommandation från klubben och tränarn som skulle in samt en presentation av sig själv och "ryttarkarriären" samt intervju och sedan uppridningen! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Är din häst en gångartshäst?

2010-01-01 @ 22:54:39
Postat av: Linnea

Sv: Tack!:) Ja kanske skulle man kunna säga det, han har absolut inga extrema rörelser, ganska svaga längningar i trav men eftersom han är så pass stor så blir rörelserna rätt stora. Skritten är bra men "svår att rida från rygg" Galoppen är fantastisk(tkr jag hehe haha) och traven rätt bra. Han e fin!:) <3

2010-01-02 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0